16 d’ag. 2008

EBAY i la globalització!



Fa exactament dos mesos es va rompre la meva PDA, vaig fer un post en el que comentava tal desgràcia. Sabia que enviar-la al servei tècnic em sortiria per un ull de la cara.

Fa un parell de setmanes cercava una peli descatalogada per l'EBAY (cosa típica que solc fer) i havia un link d'un tio de Hong Kong que venia pantalles per PDA's, càmeres de fotos, MP3... M'hi vaig aventurar a la compra d'un nou LCD, pensant que només podria perdre 30€ després d'haver-me gastat una pasta en l'aparatet.

Dijous arribà a ca nostra el paquet, però jo havia estat tot lo dia fora (fent feina, es clar). Les meves ànsies no podien esperar fins el dia següent i vaig desmuntar l'aparell amb les eines que m'havia enviat el (gentilici de Hong Kong?), a altes hores de la nit.

Com l'havia de desmuntar??? Introdueixo al Youtube "REPLACE HTC TOUCH LCD" i zas! un xaval t'explica passa a passa el procés de muntatge i substitució de la pantalla, i el que és més important, el procés d'acoblament.

Al cap i a la fi, la Globalització té "algunes" coses bones.

Gràcies Ebay, gràcies YouTube, gràcies xaval de Hong Kong.
Ah! La pròxima és arreglar una altra càmera que tenc amagada, també amb la pantalla xapada.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Facil, sencillo y para toda la familia...

Migue ha dit...

El gentilicio de Hong Kong es "chino", jeje.
Difiero un poco en esa pequeña defensa a la globalización. Ya sabes que comprar cosas que se fabrican en otros países con mano de obra barata, es cosa mala.
En cuanto a eBay lo uso para comprar y vender cosas entre particulares (cosas seminuevas). Existe la posiblidad de hacer negocio vendiendo en eBay, que mientras no sea para enriquecerse trapicheando, no está nada mal, ya que los precios suelen ser por debajo de los de mercado.

Alexandre Charles ha dit...

Hola Miguel!

Bueno, lo sé, la Globalización no es buena. Pero vete tu a saber cuanto le ha costado la pantallita a la empresa cuando lo montó, y quién la ha montado....
Tod@s estamos atrapados en este mundo. Ojalá tuviera pasta para comprarme unos buenos pantalones realizada por un trabajo digno.

Es un problema y de los gordos, que te voy a contar. Sólo hay que ver la ropa española. ZARA tiene a mujeres en Galicia y Portugal pagándoles una miseria por cada pieza de ropa cosida, si esto pasa en este país...

...IMAGINAROS FUERA!

Alexandre Charles ha dit...

Por cierto, un saludo Miguel. Da gusto ver como la gente que integramos "iloveiu" nos vamos conociendo!