17 de juny 2008

Tecnologia. Hola i adéu!

Idò sí, avui ha estat un dia en el que et dones compte que la tecnologia t'ofereix coses noves, però que si no vas alerta et pots quedar sense elles, són fràgils!!

Avui matí sortia del cotxe, m'ha caigut el mòbil de la butxaca com tantes altres vegades, però no me n'he adonat i ha quedat just a la vorera de la porta. I zas! He tancat i adéu a la pantalla de la meva HTC. El pitjor de tot es que fins ara, tots els mòbils que he adquirit els havia cobert amb un segur. Sí, aquests que t'intenten engirgolar a les tendes de telefonia mòbil. Però no, aquesta vegada estava fart de pagar i que mai m'hagués passat res. Ai pobre de mi....
Ni me plantejo demanar pressupost per arreglar-ho, sé que em costarà més la reparació que comprar-ne un de nou. Així que ha cercar punts Vodafone com un loco!

L'altre aspecte tecnològic que us volia comentar era la sortida d'avui mateix del "Firefox3". Una magnífica noticia pel món de la informàtica. De cada dia Microsoft va perdent terreny (després de la cagada del Vista) ara li toca a l'Explorer.

Per cert, estic neguitós. Tenc ganes de que surti d'una vegada per totes "Android" el nou sistema operatiu per Smartphones i PDA's de Google. L'espera és llarga però crec que valdrà la pena. Si aconsegueixo un altre terminal HTC no dubteu que l'instal·laré.

Avui vos deix una cançó que he escoltat i m'ha agradat.
Take a Chance = Tenir una oportunitat