2 de des. 2008

Baleair, nova companyia.

(possible esboç del logo de Baleair fer per jo mateix)

Avui surt a diferents mitjans de comunicació la possibilitat que diversos pilots i tècnics de l'extinta FUTURA de muntar una nova companyia anomenada Illes Balears Airways o amb un nom més comercial que podria ser BALEAIR.

Dins la noticia em sorpren una frase "El Ejecutivo no puede participar como accionista porque las leyes lo prohíben". Què vol dir? Segur que s'han cercat totes les formules? Com per exemple la creació d'una nova empresa pública que pugui comprar participacions d'altres empreses. M'hi puc jugar mig ronyó a que el PP ho hauria aconseguit tal fita.

Bé, vos deix el meu pensaments a un post anterior en el que xerro de la possibilitat de nacionalització de Futura i que en aquests moments sembla que alguna raó hi tenia.

4 comentaris:

Marta López ha dit...

Hola! me he encontrado de repente con tu blog, y este post me ha parecido muy interesante. Una pregunta... ¿cómo has diseñado el logo?¿cómo se llama el programa de diseño?, es que estoy interesada en diseñar un logo y me ha gustado la tipografía y los colores. Gracias

Marta

Alexandre Charles ha dit...

Hola Marta!

Pues todo lo que hago en diseñ gráfico lo hago con el CorelDraw. También puedes utilizar el FreeHand. Cualquiera de los dos te sirve. LA verdad es que son programas un pelín carillos para el bolsillo (yo ahorré lo mío!) o siempre puedes buscar por internet (tu ya sabes...)

Este logotipo es muy sencillo. Utilicé la tipografía "Calibri" que viene predeterminada en Office2007 en negrita y cusiva. Represento las 4 islas con 4 cuatro cuadrados de puntas redondeadas unidas. Los colores son PANTONE 396 y PANTONE 5493.

Espero haberte ayudado!

Alberto ha dit...

Hola Alexandre. He encontrado tu logotipo buscando el nombre de la compañía aérea que supuestamente se va a crear.

Me gustaría contactar contigo para usar tu logotipo en un proyecto que no tiene ánimo de lucro, es para lo que denominamos una aerolínea virtual.

Mi mail es alber87cl@gmail.com.

Un saludo, Alberto.

Anònim ha dit...

Bones!

Pel que he vist en el teu blog, i malgrat no compartir gens ideologia política, donar-te l'enhorabona per aquesta reflexió i aquesta proposta que feres en el seu moment.

Degut al que el propi mercat no ens ha garantit uns preus raonables pels vols interilles i de connexió de les Illes amb altres indrets, tenir una empresa en la qual fou partícep el Govern balear per a garantir les connexions aèries a preu justs i freqûències diverses, seria una bona fita.