2 de set. 2008

El Partido de la Ciudadanía insta a sus simpatizantes a protestar con el SAD

El que passa arreu i ningú diu res.

El nostre "estimat" ex-president del Govern, JM Aznar inaugurà de forma no oficial la T4 de Barajas l'any 2004. Aquell dia la majoria de treballadors no varen anar a fer feina per la visita del "bigotitos". Encara record com un Senegales havia perdut 30€ aquell dia. Es a dir, cobrava per dies de feina i supòs que no tendria contracte. I si es posa malalt? Cobra?

Algú es queixà a AENA per aquest tema? on eren el sindicats a l'hora de denunciar les jornades de fins a 16 que es fan a obres com aquestes? els treballadors es queixaven a l'empresa o demanaren responsabilitat directe a Fco Álvarez Cascos?

Les condicions laborals a Espanya són tercermundistes. Els sindicats no són forts com a altres països. Quanta gent hi ha que fa hores extres per poder arribar a assolir un sou digne? Si hagués sous dignes, aquestes hores extres, no les podrien ocupar altra gent i reduir així la taxa d'atur?

D'acord que les condicions laborals del personal del servei del SAD són molt millorables. En aquests moments l'Ajuntament de Palma es troba lligat de mans i peus i fins que no acabi el contracte a l'Abril no pot modificar les condicions.

I aquests de ciutadans, s'han molestat en conèixer el problema de fons?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ACCIONA ÉS UNA EMPRESA ESCLAVISTA...

Alejandro A ha dit...

Qui va signar aquest contracte? Pues que apechuguen los que firmaron ese contrato que los que están ahora ya han revisado lo que tenían que revisar. Ya está bien de sangrar pasta de las arcas públicas para engordar a las empresas privadas. ¿Por qué no montan ese follón a su jefe? El mismo que fue incapaz de garantizar unas condiciones dignas para su plantilla a la hora de firmar el contrato. El mismo que seguro que saca tajada del asunto. Espero que se desexternalice, se internalice o como se quiera que se diga que la gestión del SAD pase a ser pública, sin intermediarios, con garantías sociolaborales bien claras y reconocidas.

Por cierto, en otro orden de cosas,existe una curiosa dualidad:
1-El PP critica que desde las instituciones no se hace política. Que sólo se dedican a tumbar projectos que empezó el PP.
2-El PP (y ahora se apunta Ciudadanos) dice que "lo que hicimos, si da problemas, que lo arreglen los que están ahora".

Me parece curioso. No se dan cuenta que nuestra política es diferente a la suya y por eso la hacemos de otra manera. Y como son incompatibles en la mayoría de los casos, pues deshacemos lo que no nos gusta. Y espero que entre esas cosas sea la gestión del SAD.

Es la misma actitud que se usó en el Metro, cuando se destapó el PalmaArena, con el SAD... En lugar de asumir "somos unos cutres y hay que aceptarlo" se dedican a señalar con el dedo "este marrón estaba cogido con pinzas y ahora te lo comes tú" y no te dicen ni "que aproveche".