
Avui he penjat el primer gràfic on es representa el pla de transport d'autobusos, que segons el meu criteri hauria d'existir a la zona metropolitana del llevant.
Els punts més importants son la creació de dos "ee" estacions d'enllaç, l'augment de les línies circulars, la potenciació de línies nocturnes i l'increment d'horaris i freqüències.
A més una empresa com l'EMT no pot permetrer-se el luxe de tenir superàvit. Tampoc ha de ser una empresa municipal ruïnosa, s'ha de cercar l'equilibri. COST = BENEFICIS.
Seguiré publicant cosetes...
Els punts més importants son la creació de dos "ee" estacions d'enllaç, l'augment de les línies circulars, la potenciació de línies nocturnes i l'increment d'horaris i freqüències.
A més una empresa com l'EMT no pot permetrer-se el luxe de tenir superàvit. Tampoc ha de ser una empresa municipal ruïnosa, s'ha de cercar l'equilibri. COST = BENEFICIS.
Seguiré publicant cosetes...